Szakirányú továbbképzések

Szakirányú továbbképzések

A másoddiplomás, avagy szakirányú továbbképzési szakok azok számára érhetőek el, akik már szereztek egy, legalább alapképzési (főiskolai) szintű oklevelet. Ezek a szakok kiválóan alkalmasak arra, hogy bizonyos témakörben elmélyítsük ismereteinket. 

Mivel ezeken jellemzően szakmai, s nem alapozó tárgyakat kínálunk, az itt tanulók pedig már valamely alapképzési- vagy mesterképzési szakon elsajátították az alapokat, így ezeknek a szakoknak a teljesítése jellemzően jóval könnyebben és gördülékenyebben megy, bekerüléshez pedig csak jelentkezni kell.

Szakkínálatunk a bal oldali menüben, illetve lent található.

Reméljük, hogy rátalál arra, ami az Ön számára megfelelő!

Az önköltséghez DIÁKHITEL igényelhető! Részletek itt: DIÁKHITEL KÖZPONT

Szakirányú továbbképzéseink mindegyikénél:

A képzések helyszíne: 1223 Budapest, Művelődés u. 21-27.

Képzési tagozat: levelező

Időbeosztás: az oktatás félévente 6 hétvégén pénteken és szombaton, a 8:00-tól 19:35 óráig tartó idősávban (Pontos időpontok fontosabb dátumok ITT)

Jelentkezési határidő: 2024. szeptember 2. 

Jelentkezés módja: a kitöltött jelentkezési lap és annak mellékleteinek (érettségi- és diplomamásolat) megküldése a felvi@tpfk.hu e-mail címre.

Az intézmény területén hallgatóinknak kollégiumi férőhely bérlésére (3000 Ft/fő/férőhely) van lehetősége a tanítási napokon, illetve a tanítást megelőző napon.

A Tomori Pál Főiskola az alábbi szakirányú szakokat kínálja

MEGKÉRDEZTÜK HALLGATÓINKAT, MIT JELENT NEKIK A TOMORI.

MEGKÉRDEZTÜK TOVÁBBÁ ŐKET, HOGY MIÉRT VÁLASZTOTTÁK A TOMORIT ÉS MIÉRT AJÁNLANÁK:

„Annak idején azért választottam a Tomorit, mert elérhető áron kínált gyakorlatorientált, piacképes képzést karnyújtásnyira Budapest belvárosától, mégis zöld környezetben. Az alapképzési szak elvégzése után Aarhus Universitet-re mentem MSc Logistics and Supply Chain Management képzésre, ahol megtapasztaltam, hogy nemzetközi és dán diáktársaimmal ellentétben, akik nem részesülhettek logisztikai ismeretekben a BSc képzésük alatt, nekem már biztos alapjaim voltak építkezésre.”

S. Ádám – Gazdálkodás és menedzsment

(Aarus Universitet 2019-ben a világ 123. legjobb egyeteme – World University Ranking)

„Életem legjobb döntése volt, mikor jelentkeztem a Tomoriba és megkezdtem felsőfokú tanulmányaimat. Régi álmom volt egy diploma megszerzése, melyhez kiváló oktatók lelkes és szakértő gárdája segít hozzá. Soha nem gondoltam volna, hogy egy főiskolán ilyen jól érezheti magát az ember. Megszerettem újra a tanulást, sikerélményekkel lettem gazdagabb és a segítő háttérnek köszönhetően legyőzhettem önnön korlátjaimat. Hálás leszek mindig is mindezért, bárkinek jószívvel ajánlom ezt az iskolát.”

T. Krisztina – Gazdálkodási és menedzsment

„A Tomori, a családias Főiskola, ahol a Tanár a nevemen szólít, ahol többet kapunk, mint tudást, ahol az aulában együtt izgulunk egymásért szaktól függetlenül, ahol a Rektorasszony nem egy pulpitus mögött elérhetetlen, hanem köztünk jár, ahol a recepciós kellemes napot kíván, és legfőképp ami hiányozni fog, ha véget ér 😄”

K. Adrienn – Nemzetközi tanulmányok

„Azért szeretem a Tomorit,  mert itt mindenki számít, olyanok vagyunk mint egy nagy család. 😊 Mindenre van megoldás😊.”

J. S. Anita – Gazdálkodási és menedzsment

„A Tomori az az iskola ahol mindig, minden órán inspirálva érzem magam, hála a kiváló oktatóknak. Munka mellett végzem a sulit, és az itt töltött idő kikapcsolódás értékű számomra. Hatalmas előnye és értéke a közvetlen, családias hangulat és barátságos légkör. Az iskola szellemisége és az értékek amiket képvisel olyan, amik számomra is fontosak.”

Sz. Anna – Szabad bölcsészet

„A közösség kifogastalan. A Tanárok segítőkészek, nagy tudásúak és imádnak tanítani, ez meglátszik a hozzáállásukból. Ez egy nagy család, segítünk egymásnak mindenben.”

(Sz. Barnabás – Nemzetközi tanulmányok)

„Családias környezet, a tanárok barátságosak és közvetlenek.

Minden óra jó hangulatban telik.”

Cs. Csaba – gazdálkodási és menedzsment/közbeszerzési menedzser szakközgazdász

„Azért szeretem a Tomorit mert jó a közösség, családias a hangulat. Minden probléma megoldható. A tanárok segítő készek.”

Cs. Zsolt – Pénzügy és számvitel

„Azért szeretem a Tomorit, mert családias, mert itt számítok. A hallgatók is emberszámba vannak véve, nem csak valami kirostálandó massza.”

B. Lilla – Pénzügy és számvitel

„Azért szeretem a Tomorit, mert rugalmasak az oktatók és a hivatali kollégák is. Valamint a nagyfokú segítőkészség a problémák kikerülése érdekében.

Illetve amit én személy szerint nagyon kedvelek, hogy az oktatók egyenrangúnak tekintik a diákokat, nagy az empátia!”

B. Renáta – Gazdálkodási és menedzsment

„Szakma-i-ság felsőfokon! 

Kiváló tanárok + kiváló környezet = kiváló teljesítmény”

Z. Gábor – Gazdálkodási és menedzsment

„Ha fontosak számodra a főiskolai tanulmányok és hogy el tudd anyagilag magad tartani a Tomori számodra a legjobb választás! Rugalmas és családias környezetben teljes támogatást kapsz céljaid eléréséhez!”

B. Ferenc – Gazdálkodási és menedzsment FOKSZ

„Amit nagyon szeretek a Tomoriban pénzügy-számvitel specializáción, hogy az oktatók közvetlenek, segítőkészek és nem csak leadják az anyagot, hanem a megértésre törekszenek. Úgy gondolom, hogy aki itt tanul (és nem csak teng leng) egy igazán jól használható tudást kap! Gyakorlatias az oktatás és a számonkérés is.”

R. Diána Regina – Pénzügy és számvitel

„Egy kedves kolléganőm ajánlotta az Intézményt, aki ezen a Főiskolán végzett nemzetközi kapcsolatok szakon. Szerettem volna közgazdasági diplomát szerezni, viszont a hivatásom és munkabeosztásom miatt féltem belevágni másik Intézmény keretein belül. Szerencsémre a Tomori Pál Főiskolát választottam, ahol rugalmas és hallgatóbarát rendszer fogadott, így, ha minden jól megy, nemsokára kezemben tarthatom a saját, friss, ropogós diplomámat! :)”

K. Anita – Gazdálkodási és menedzsment

„A Tomori kis létszámú főiskola, ezért nagyon családias hangulatban zajlik az oktatás. Sokan ódzkodnak a kis létszámú képzésektől félve, hogy gyengébb képzést biztosít, de az én tapasztalatom, hogy a tanárok kevesebb hallgató mellett nagyobb figyelmet fordítanak az egyénre, több lehetőség adódik a kérdéseiket feltenni a tananyaggal, szakmai témákkal kapcsolatban.

A másik előnye, amit kiemelnék, hogy nem csak eméleti, hanem gyakorlati képzést is kaptunk, aminek nagyon nagy hasznát vettem már az első munkahelyemen is. Mint más egyetemeken, főiskolákon, a tanulást itt sem lehet elkerülni, a vizsgákra fel kell készülni, de a Tomorin tanulással jó eredményeket lehet elérni. A főiskoláról kikerülve nekem nem volt problémám az elhelyezkedéssel, a képzés színvonala teljesen megfelel a munkaerőpiac keresletének.”

Cs. Adrienn – Pénzügyi és számvitel

„A diploma megszerzése után egy másik felsőoktatási intézmény mesterszakon tanultam tovább és a választott mesterszakomon remek alapot nyújtott a Főiskolán megszerzett tudás. Sokszor éreztem, hogy többet tanultam itt, mint ott. A tanulást nagyban megkönnyítette, hogy a hallgató-oktató viszony baráti volt. A követelmények továbbra is szigorúak voltak, de bármikor oda tudtam menni az oktatóhoz és mindig segítőkészek voltak. A Főiskolán szerzett barátságaim a mai napig megmaradtak, a családias légkör hozzájárult a jó emberi kapcsolatok kialakulásához is….”

B. Anita – Gazdálkodás és menedzsment

„Először nagyon féltem a továbbtanulástól, mert nem tudtam, hogy a sport mellett mennyire fogom tudni megoldani. 16 éve jégkorongozom, most már közel a profi szinthez és természetesen nem akartam abba hagyni, viszont tanulmányiamat nappali tagozaton szerettem volna végezni. Most már tudom, hogy a tanulás és a sport teljesen összeegyeztethető és ezt a Tomorinak köszönhetem. Szerencsére az oktatók teljes mértékben együttműködőek.”

G. Gergő – Gazdálkodási és menedzsment

„Számomra a Tomori Pál Főiskola egy családias légkörű, barátságos helyet jelent, remek oktatókkal. Mivel nem egy nagy hallgató számmal rendelkező egyetem, ezért a tanárokkal is sokkal jobban szót lehet érteni, akik nagyon segítőkészek bármivel kapcsolatban.

Egyéni tanrendes vagyok a sport karrierem miatt, ami naponta előfordul hogy két edzést is igénybe vesz. 13 éve versenyszerűen kajakozom több kisebb-nagyobb eredménnyel.

Nekem a sportban nagyon segítőkész volt az iskola, mert az edzések mellett megtudom oldani a tanulást és a bejárást is.”

R. Tamás – Nemzetközi tanulmányok

„Egyéb okok miatt csak levelező képzési formára mehettem, így néztem körbe a levelező képzést is kínáló intézmények között, a mivel a gazdasági képzéseiről jó véleményeket olvastam, így végül jelentkeztem is, amit abszolút nem bántam meg. Pozitív csalódásként szembesültem a gyakorlatias képzéssel /amit a munkaerő piacon is jobban preferálnak és meg is hálálnak/ illetve az oktatók szakmai tudásával, mivel rendkívül elismertek és még aktívak a szakmájukban. A kis létszámú órákon közvetlen kapcsolat alakult ki az oktatókkal, így mindig mindenre találtunk megoldást.

Jelenleg kategóriámban tagja vagyok a magyar válogatottnak röplabdában és teniszben, amit egy másik iskolával valószínűleg sokkal nehezebben lehetett volna összeegyeztetni.”

T. Roland – Gazdálkodási és menedzsment

„Laza hangulat, mindenki mindenkit ismer.”

T. Richard – Gazdálkodási és menedzsment

„Türelmes, rugalmas oktatók, segítőkész csoporttársak és recepció.”

T. D. Szilvia – Gazdálkodási és menedzsment

„A tanárok emberiek és törekednek a gyakorlatias oktatásra.”

D. Dávid – Nemzetközi gazdálkodás

„A tanárok próbálnak arra törekedni, hogy a lényeges, fontos dolgokat oktassák. Mindig segítőkészek.”

Zs. Emese – Pénzügy és Számvitel

„Jó a közösség a tanárok aranyosak. Rugalmasan kezelnek mindent.”

V.G. Judit Pénzügy és számvitel FOKSZ

„Családias a környezet, a tanárok törekednek arra, hogy a legjobb tudásukat átadják, segítőkészek.”

(B. Alexa – Pénzügy és Számvitel)

„Kislétszámú csoportok, egyéni figyelem, kedves tanárok, akik sok segítséget nyújtanak, hogy mindenki tudása legjavát adja a vizsgákon. Nagyfokú rugalmasság, segítőkészség a tanárok részéről, ha bármi probléma merül fel.”

V. Tünde – Szabad bölcsészet

„Családias, felszabadult légkör. Segítőkész oktatók, közös programok. Emellett a szoros kapcsolat, a hallgatók között.”

(S. Vanda – Pénzügy és számvitel)

„Rugalmas, hallgatóközpontú ügyintézés.”

(Sz. László – Gazdálkodási és menedzsment)

„Családias légkör, érdekes tanárok.”

(M. Alexandros – Gazdálkodási és menedzsment)

„Kedves, felkészült tanárok, családias légkör.”

E. Kitti – Gazdálkodási és menedzsment

„Kedves tanárok.”

E. Olivia – Gazdálkodási és menedzsment

„A tanárok megértőek és segítőkészek.”

(Gy. Kristóf – Gazdálkodás és menedzsment)

„Segítőkészség és megértés a tanárok és a tanulmányi osztályon!”

(P. Attila – Nemzetközi Gazdálkodás)

„Jó az iskola hangulata.”

(G. Kristóf – Nemzetközi gazdálkodás)

„Kedves, barátságos segítőkész tanárok családi légkör, nem nagy létszám, így jó a kommunikáció.”

(R. Tamás – Nemzetközi gazdálkodás)